فقط برای مشتریان خود “احساس پیدا کنید”. از طریق تاکتیک‌های افزایش درآمد، تحقیقات مخاطبان را عملی کنید.

هیچ ایرادی ندارد که یک جستجوی سریع مخاطبان SparkToro انجام دهید، به مدت 5 دقیقه به اطراف بچرخید و در مورد رفتارها و جمعیت یک گروه آگاه تر و آگاه تر شوید. اما، اگر این تمام کاری است که با خروجی ابزار انجام می دهید، از دست می دهید. به جای اینکه بهت بگم بهت …

ادامه مطلب

خطرات حریم خصوصی سیستم های تبلیغاتی موتورهای جستجو: نتیجه گیری، قدردانی و مراجع

:::info این مقاله در arxiv تحت مجوز CC0 1.0 DEED موجود است. نویسندگان: (1) Salim Chouaki، LIX، CNRS، Inria، Ecole Polytechnique، Institut Polytechnique de Paris. (2) Oana Goga، LIX، CNRS، Inria، Ecole Polytechnique، Institut Polytechnique de Paris. (3) حامد حدادی، امپریال کالج لندن، نرم افزار Brave; (4) پیتر اسنایدر، نرم افزار شجاع. ::: جدول پیوندها …

ادامه مطلب

درک خطرات حریم خصوصی سیستم های تبلیغاتی محبوب موتورهای جستجو: نتایج

:::info این مقاله در arxiv تحت مجوز CC0 1.0 DEED موجود است. نویسندگان: (1) Salim Chouaki، LIX، CNRS، Inria، Ecole Polytechnique، Institut Polytechnique de Paris. (2) Oana Goga، LIX، CNRS، Inria، Ecole Polytechnique، Institut Polytechnique de Paris. (3) حامد حدادی، امپریال کالج لندن، نرم افزار Brave; (4) پیتر اسنایدر، نرم افزار شجاع. ::: جدول پیوندها …

ادامه مطلب

درک خطرات حریم خصوصی سیستم های تبلیغاتی محبوب موتورهای جستجو: محدودیت ها

:::info این مقاله در arxiv تحت مجوز CC0 1.0 DEED موجود است. نویسندگان: (1) Salim Chouaki، LIX، CNRS، Inria، Ecole Polytechnique، Institut Polytechnique de Paris. (2) Oana Goga، LIX، CNRS، Inria، Ecole Polytechnique، Institut Polytechnique de Paris. (3) حامد حدادی، امپریال کالج لندن، نرم افزار Brave; (4) پیتر اسنایدر، نرم افزار شجاع. ::: جدول پیوندها …

ادامه مطلب

درک خطرات حریم خصوصی سیستم های تبلیغاتی محبوب موتورهای جستجو: چکیده و مقدمه

:::info این مقاله در arxiv تحت مجوز CC0 1.0 DEED موجود است. نویسندگان: (1) Salim Chouaki، LIX، CNRS، Inria، Ecole Polytechnique، Institut Polytechnique de Paris. (2) Oana Goga، LIX، CNRS، Inria، Ecole Polytechnique، Institut Polytechnique de Paris. (3) حامد حدادی، امپریال کالج لندن، نرم افزار Brave; (4) پیتر اسنایدر، نرم افزار شجاع. ::: جدول پیوندها …

ادامه مطلب

درک خطرات حریم خصوصی سیستم های تبلیغاتی محبوب موتورهای جستجو: روش اندازه گیری

:::info این مقاله در arxiv تحت مجوز CC0 1.0 DEED موجود است. نویسندگان: (1) Salim Chouaki، LIX، CNRS، Inria، Ecole Polytechnique، Institut Polytechnique de Paris. (2) Oana Goga، LIX، CNRS، Inria، Ecole Polytechnique، Institut Polytechnique de Paris. (3) حامد حدادی، امپریال کالج لندن، نرم افزار Brave; (4) پیتر اسنایدر، نرم افزار شجاع. ::: جدول پیوندها …

ادامه مطلب

درک خطرات حریم خصوصی سیستم های تبلیغاتی محبوب موتورهای جستجو: کار مرتبط

:::info این مقاله در arxiv تحت مجوز CC0 1.0 DEED موجود است. نویسندگان: (1) Salim Chouaki، LIX، CNRS، Inria، Ecole Polytechnique، Institut Polytechnique de Paris. (2) Oana Goga، LIX، CNRS، Inria، Ecole Polytechnique، Institut Polytechnique de Paris. (3) حامد حدادی، امپریال کالج لندن، نرم افزار Brave; (4) پیتر اسنایدر، نرم افزار شجاع. ::: جدول پیوندها …

ادامه مطلب

برای کارآفرینان، استقامت مهمتر از عقل است

بیایید واقعی باشیم – همه فکر می کنند که ایده میلیارد دلاری بعدی را دارند. اما اکثر مردم یک بازی بزرگ در مورد اختلال و نوآوری در حال تغییر جهان صحبت می کنند، سپس به طرز شگفت انگیزی شعله ور می شوند. این فرض وجود دارد که برای ایجاد یک کسب و کار باید نابغه …

ادامه مطلب

بازی چه کسی را بازی می کنید؟

\ من و تو در کودکی به ما دارو دادند. تایید، قدردانی، ستایش، موفقیت، پذیرش، محبوبیت – آن را هر چه می خواهید بنامید، اما این دارویی است که باعث وابستگی به افراد دیگر به قیمت از دست دادن خواسته های واقعی ما می شود. \ «تو تبدیل به ربات می‌شوی. می خواهید ببینید که …

ادامه مطلب

افزایش کارایی توسعه با اصل اول مشخصات

\ در حوزه توسعه نرم افزار، نوآوری و افزایش بهره وری نقش اساسی دارد. یکی از روش های دستیابی به این هدف، استفاده از مشخصات-رویکرد اول، که فرآیند توسعه را ساختار و مدیریت می کند. این مقاله به بررسی مفهوم Specification-First، اهمیت آن برای تیم‌های توسعه و همچنین مزایایی که در حوزه آزمایش و یکپارچه‌سازی …

ادامه مطلب